تجربه متفاوت تور استانبول

تور استانبول تجربه ی متفاوت تاریخی و مدرن

مهمترین و توریستی ترین شهر ترکیه، استانبول است. این شهر با وجود اینکه پایتخت ترکیه نیست اما مرکز فرهنگی و اقتصادی و تفریحی و تاریخی این کشور محسوب می شود و هر ساله گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می کند. بهترین زمان سفر به استانبول، همانند ترکیه، بهار و پاییز است تا بتوانید از یک هوای معتدل لذت ببرید.

مکان های تاریخی و تفریحی استانبول

معروف ترین مکان های تاریخی استانبول که نباید بازدید کردن از آنها را از دست بدهید عبارت اند از: مسجد ایاصوفیا، مسجد سلطان احمد، آب انبار تاریخی باسیلیکا، برج گالاتا و .... .

مکان های تفریحی استانبول مانند شهر بازی فان لب، خانه خون آشام استانبول، پارک آبی آکوا مارین و ... می توانند لذت سفر شما را چندین برابر نمایند.

شاید یکی از دلایل مسافرت افراد به استانبول و ترکیه خرید کردن باشد. در ترکیه و استانبول می توانید گرانترین و یا ارزانترین خرید ها را انجام دیهد که این ها بستگی به این موارد دارد:

  • برندی که قصد خرید از آن را دارید.
  • مرکز خریدی که انتخاب می کنید.

بنابراین بازدید از استانبول مال را از دست ندهید. مهمترین مراکز خرید استانبول عبارت اند از : مرکز زورلو، ایستینه پارک، پالادیوم و ..... .

تور استانبول نوروزتور لوکس استانبولتور استانبول لحظه آخری - تور استانبول ارزان

هتل های استانبول

بهترین هتل های استانبول عبارت اند از: هتل پنج ستاره رامادا پلازا، هتل پنج ستاره گرند جواهر، هتل پنج ستاره الیت، هتل پنج ستاره گرین پارک مرتر، هتل چهار ستاره کریستال، هتل سه ستاره بودو و .... .

شاید برنامه ریزی برای بازدید از تمام این مکان ها و رزرو هتل و ... کاری سخت برای شما باشد یا اینکه شاید تجربه اول شما برای سفر به این کشور باشد. در اینجاست که آژانس مسافرتی بیست گشت به کمک شما می آید و با برنامه ریزی یک تور استانبول ، هم به مدیریت زمان و هم به مدیریت هزینه شما کمک می کند.

تماس با بیست گشت

آدرس: خیابان ولیعصر،بالاتر از زرتشت،ساختمان پرستو،واحد 101

تلفن: 021889214470

پشتیبانی: 09334852221 — 09123183809

ساعات کاری: 9 صبح الی 18

وبسایت: https://20gasht.com

[ بازدید : 32 ]

[ سه شنبه 12 بهمن 1400 ] 16:48 ] [ امیری ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]